Te chest modul te podarès cognoscer miec i joegn del Euregio. Ogne un de nos l é unich. Ogne persona la se veit descheche la se à pissà da bez su. Chest l é sia identità, vel dir chel che l la desferenzia da duc i etres. La persones aboncont no les vel restèr soules, ma “se fèr ite”, “fèr pèrt de”. Chest sens de partegnuda l pel esser vivù te familia, te n grop de amisc, te sie paisc, te sie Stat, te sia nazion o te la Union Europeèna, ence chest l é de utol per endrezèr noscia identità. L fat che la nazion soscedee te sacotanta jent n sens de partegnuda en referiment a na identità, l vegn palesà per ejempie te la manifestazions sportives.
Gé
In dieser Aufgabe kannst du selbst ein „Torten-Diagramm“ gestalten, das dein „Ich“ zeigt. Du kannst für dich bestimmen, was dir in der Freizeit wichtig ist, wie wichtig dir Schule und Lernen ist und ob du dich einer Stadt, einem Land, einer Region zugehörig fühlst. Du kannst so deine eigene Identität einschätzen.
TU
Cern fora un de chisc video che à desche protagonisć scolees de desvalives lesc del Euregio. Scouta l’intervista e proa a entener chel che l é più emportant per l/la joen/a che rejona e che che met adum sia identità.
Fenesc su la scheda de lurier. Desche fajon de zenza aon enjignà doi verscions, chela de basa e chela per chi più esperc. Tinultima met a confront tia identità con chela del joen o de la joena del video.